Czyszczenie układu zasilania paliwa w silnikach Diesla

Wielu kierowców uważa, że samochody wyposażone w silnik Diesla częściej ulegają awarii, a te z kolei wiążą się ze znacznymi wkładami pieniężnymi.

Czy to prawda?

Z pewnością znajdziemy wiele argumentów za i przeciw, jednak należy wspomnieć o jednej niezwykle ważnej zasadzie – jeśli właściciel odpowiednio dba o swoje auto i użytkuje je zgodnie z przeznaczeniem, ryzyko powstania awarii nie jest zbyt duże.

Jest wiele możliwości zadbania o dobry stan techniczny samochodu. Może być to chociażby ekologiczna, nieobciążająca silnik jazda czy regularne przeglądy. Są jednak jeszcze inne, niezwykle skuteczne formy wsparcia dla mechanizmu Twojego auta z silnikiem Diesla.

Proponujemy Forte Diesel Fuel Conditioner.

To nowoczesny, profesjonalny preparat, przeznaczony do sprawnego czyszczenia całego układu paliwa, wraz z wtryskiwaczami. Dzięki swojej skuteczności już po pierwszym zastosowaniu widać efekty w postaci lżejszej jazdy oraz większej dynamiki silnika.

Wśród wielu zalet oferowanego przez nasza firmę rozwiązania jest chociażby:

  • większa efektywność spalania – dzieje się tak dzięki oczyszczeniu całej instalacji, w tym również przewodów transportujących mieszankę do poszczególnych elementów silnika,
  • uniemożliwia „kłaczkowanie” paliwa – proces ten mógłby zapchać filtr paliwa przez parafinę,
  • zapobiega powstawaniu zanieczyszczeń w silniku – już niewielka ilość laku czy nagaru może spowodować zatkanie wielu części,
  • ulepsza skład mieszanki – dzięki temu zmniejsza korekcję czasu wtrysku wtryskiwaczy,
  • i wiele innych.

Dzięki specjalnej formule, dodawanej do paliwa (przy zastosowaniach indywidualnych), preparat Forte Diesel Fuel Conditioner przyczynia się do znacznego ograniczenia, a nawet zniwelowania różnego rodzaju problemów z rozruchem auta z silnikiem Diesla, a także polepszenia ich parametrów technicznych.

Oferowany przez nas artykuł wykorzystywany jest zarówno do zastosowań prywatnych, jak również do profesjonalnego czyszczenia silnika w warsztatach samochodowych. W pierwszym przypadku wystarczy wlać jedna dawkę (400 ml) do pełnego baku, regularnie co 15 tys. km.