WYSYŁKA GRATIS przy zamówieniu od 200 zł - PACZKA W RUCHU

WYSYŁKA GRATIS przy zamówieniu od 300 zł - PACZKOMAT INPOST , KURIER

Ceramizer Cm - Do Silnika Motocyklowego 4t

CERAMIZER

Czas realizacji: wysyłka w ciągu 48h

Specyfikacja:

CERAMIZER CM - DO SILNIKA MOTOCYKLOWEGO 4T Z MOKRYM SPRZĘGŁEM

masa netto: 3,3 grama

  • Wycisza i wyrównuje pracę silnika, poprawia dynamikę motocykla.
  • Zabezpiecza silnik przed zużyciem i wydłuża jego trwałość.
  • Regeneruje powierzchnie tarcia, dzięki czemu zmniejsza zużycie paliwa (od 3 do 15 %) oraz zużycie oleju.
  • Chroni silnik przed korozją (szczególnie istotne podczas zimowania motoru).
  • W silnikach posiadających wspólny ze skrzynią biegów układ olejenia (większość silników czterosuwowych motocykli), poprawia płynność zmiany biegów i wydłuża trwałość mechanizmów nawet 5-cio krotnie.
  • Skuteczny zarówno w motocyklach rekreacyjnych jak i sportowych.
  • Regeneruje powierzchnie tarcia podczas eksploatacji, bez demontażu obrabianego zespołu. Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni na około 30 000 km przebiegu.
  • Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem.
  • Niski współczynnik tarcia poniżej 0,02 tj. 10-cio krotnie mniej niż przy styku "stal-stal".
  • Wydłuża o min. 50% przebiegi między wymianami oleju silnikowego.
  • Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami chemicznymi (ważne w przypadku gdy stosowany olej silnikowy, paliwo może mieć niską jakość).
  • Zmniejsza emisje toksycznych składników spalin.
  • Zmniejsza niebezpieczeństwo blokady pierścieni tłokowych.
  • Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet 10-cio krotnie. Mikrotwardość - 4000-4500 MPa (400 - 450 kG/mm 2 ) (dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kG/mm 2 ). Wytrzymałość na ściskanie: 2500 MPa (250 kg/mm 2 ).
  • Chroni środowisko naturalne.

Poleca: OILPARTS PL

Zalety:

ZALECENIA:

  • Wykonać pomiar ciśnienia końca sprężania (przed i po wytworzeniu się warstwy ceramiczno metalowej) w cylindrach silnika - celem potwierdzenia skuteczności działania Ceramizera®.
  • Można stosować na każdym etapie eksploatacji, najlepiej po wymianie oleju i filtra, aby jak najdłużej (do kolejnej wymiany oleju) kontynuować jazdę z Ceramizerem®.
  • Stosować przede wszystkim profilaktycznie, w celu zabezpieczenia silnika przed skutkami tarcia, przedłużając znacząco jego żywotność i czas bezawaryjnej pracy.
  • Można stosować z każdym rodzajem oleju.
  • W trakcie tworzenia się warstwy ceramiczno metalowej (1000 km) nie wymieniać oleju.
  • Ceramizer® można stosować w silnikach spalinowych dowolnych maszyn i urządzeń przemysłowych po wcześniejszej konsultacji z producentem.

INSTRUKCJA:

  • Rozgrzać silnik do temperatury roboczej 80-90 oC, (np. po jeździe, lub co najmniej po 10-cio minutowej pracy silnika na biegu jałowym).
    Wyłączyć silnik.
  • Odkręcić korek wlewu oleju i opróżnić dozownik(i) do otworu wlewu oleju.
  • Zakręcić korek wlewu oleju.
  • Uruchomić silnik i pozostawić na biegu jałowym przez 15 min.
  • Przejechać nie koniecznie jednorazowo 100 km (odcinek można podzielić na etapy) w sposób taki jak przy docieraniu silnika, tzn. należy unikać zbytwysokich obrotów silnika i jeździć na możliwie niskich obrotach aby w mniejszym stopniu występowało tarcie płynne (z filmem olejowym).
  • Ceramizer® nie zmienia parametrów smarnych oleju więc nie zmienia parametrów tarcia mokrego sprzęgła.
  • Po pokonaniu odcinka 100 km można jeździć bez ograniczeń obrotów silnika. Tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej trwa jeszcze do 1000 km przebiegu, ale już w normalnych warunkach eksploatacji. W tym czasie nie wymieniać oleju!
  • W przypadku stosowania zwiększonej ilości preparatu (np. 2 dawek) zaleca się zastosowanie pierwszej dozy (według załączonej instrukcji), a następnie po przejechaniu ok. 300 km zastosowanie w ten sam sposób drugiej (kolejnej) dozy (zwiększa to efektywność tworzenia się warstwy ceramiczno-metalowej w miejscach tarcia).

ILOŚĆ PREPARATU (liczbę dozowników), potrzebną do ceramizacji powierzchni par tarcia, określa tabela:

Ilość oleju w silniku w litrach               1-5 l    5-10 l
   Przy przebiegu: 3-35 tys. k                 1 doz.      2 doz.
    Przy przebiegu: 35-90 tys. k                2 doz.      3 doz.
    Przy przebiegu: > 90 tys. km               3 doz.      4 doz.

 

Produkty podobne