Xado Rewitalizant ex120 Do Silników Diesla Strzykawka 8ml

XADO

Czas realizacji: wysyłka w 48h

60 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Specyfikacja:

XADO REWITALIZANT EX120 DO SILNIKÓW DIESLA - STRZYKAWKA 8ML

Xado EX120 Diesel Engine dodatek ceramiczny do silnika Diesla 8ml

XA12034

Przeznaczony do zabezpieczenia przed zużyciem oraz remontu odnawiającego silników diesla a w tym wysilonych i turbosprężarką. Dzięki o 20% wyższej koncentracji aktywnego środka posiada rozszerzony zapas możliwości odnawiania zużytych powierzchni oraz zabezpieczenia przed zużyciem. Odnosząc do produktów XADO: żel-rewitalizant do silników wysokoprężnych.Formuje na powierzchniach par tarcia metalowo ceramiczną warstwę(detale silnika przywracają swoją geometrię). Odnowiony tą metodą zespół swoimi charakterystykami eksploatacyjnymi przewyższa nowy i gwarantuje się 2-4 razy dłuższy okres eksploatacji.

Zalety:

Właściwości:

  • odnawia i zabezpiecza przed zużyciem trące sie detale złozenia cylinder-tlok, złozenia tlokowo-korbowego oraz rozrzadu; wyraźnie obniża zużycie paliwa(do 30% na biegu jałowym);
  • podnosi do nominalnego ciśnienie oleju w układzie;
  • podnosi i wyrównuje sprężanie w cylindrach;
  • podnosi moc silnika, polepsza elastyczność;
  • obniża głosność i wibracje do 10 razy;
  • przedłuża okres eksploatacji 2-3 krotnie;
  • chroni silnik przed negatywnymi skutkami zimnych uruchomien;
  • polepsza prace silnika już po 50-100 km jazdy;
  • umożliwia eksploatacje silnika przy awaryjnym ubytku oleju – nawet do 300 km;

Porządek stosowania:
Obróbka silnika wykonuje się w trzech etapach 
1-szy etap: zawartość aplikatora wprowadzić przez wlew oleju w rozgrzany do temperatury pracy silnik. Uruchomić silnik i utrzymać na biegu jałowym przez 5-10 minut.
2-gi etap: wykonać w tym samym porządku jak pierwszy po 100-250 km jazdy.
3-ci etap: przeprowadzić jak poprzednie po przebiegu 100-250 km.
Obróbka uważana jest za zakończoną po przebiegu ok. 1500 km.

Dozowanie:
 

Pojemność układu smarowania silnika w Ltr 3-10 11-20 21-30
Ilość aplikatorów(8ml) szt. 3 6 9
Schemat etapów obróbki 1+1+1 2+2+2 3+3+3
Ilość aplikatorów do nowych silników 2 4 6


 
 
 
Uwagi:
Oleju do końca obróbki nie zaleca się wymieniać; 
Możliwa jest obróbka na biegu jałowym(4 godziny jako ekwiwalent 200 km jazdy)

Nowe silniki (przebieg do 20 000 km) obrabiać jednoetapowo. 
Silniki po naprawie głównej zaleca się obrabiać w trzech etapach jak z przebiegiem. 
Metalowo ceramiczne pokrycie zabezpieczające formuje się w każdym sprawnym mechanizmie, jednak gdy mechanizm(silnik) jest w stanie krytycznym(zużycie 100%) niezbędnym jest wymiana zużytych/ uszkodzonych części.

Produkty podobne